Ładowanie

Poe töökord

Kaupluse omanik: PASTAN Pawel Fabisiak, Lazurova 4/144, 01-315 Warszawa, Poola. Ettevõtja, kes tegutseb Pastan Paweł Fabisiak nime all, kes on registreeritud arengu- ja rahandusministri poolt peetavas äritegevuse ja teabe keskregistris, NIP 5222404798, REGON 142304840, Laurowa tänav 4/144, 01-315 Varssav, Poola.

Üldsätted

  1. Ostjaks võib olla täisealine füüsiline isik, juriidiline isik või juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniline üksus (edaspidi Ostja).

  2. Kõik Müüja poolt esitatud hinnad on eurodes antud brutohinnad (koos käibemaksuga). Hinnad ei sisalda tarnekulusid.

  3. Poe ostutõendiks on maksekviitung.

Makseviisid

Tasumine krediit - või deebetkaardiga/internetpanganduse kaudu

PayPal

Paysera

Maksmine traditsioonilise pangaülekandega

Traditsioonilise pangaülekandega maksmine võib võtta kauem aega ja teie tellimus täidetakse alles pärast tasumisele kuuluva summa MDR24 kontol kirjendamist.

Meie kontole makse tegemiseks tehke palun ülekanne alltoodud pangakontole, esitades aluseks tellimuse numbri.

PASTAN Pawel Fabisiak, Lazurova 4/144, 01-315 Warszawa, Poola

IBAN: PL35 1050 1038 1000 0091 1728 1338, SWIFT (BIC): INGBPLPW

Tasumine kättesaamisel. Võite valida ka sularahas tasumise ja maksta tellimuse eest selle kullerilt vastuvõtmisel. See on väga mugav ja odav lahendus.

Tellimused

  1. Tellimusi saab esitada 24 tundi ööpäevas.

  2. Tellimusi saab esitada poe veebilehel oleva vormi kaudu.

  3. Ostetud kaup koos ostutõendiga saadetakse Kliendi valitud kaubavedajaga kliendi poolt märgitud tarneaadressile.

  4. Leping sõlmitakse Kliendi poolt tellimuse esitamise hetkel. Tellimuse täitmine toimub pärast Kliendi sissemakse registreerimist Müüja kontol.

  5. Iga Klient võib tellimuses muudatusi teha või selle tühistada e-posti või telefoni teel

Kaupade tarnimine

  1. Saadetis on valmis pärast ostetud kauba eest tasumise registreerimist.

  2. Üksikute mudelite ja suuruste saadavus esitatakse tellimuse esitamise hetkel. Eseme saadavuse korral tähendab see, et ese asub meie laos ja saadetakse pärast makse registreerimist hiljemalt järgmisel tööpäeval välja.

  3. Klient valib tarneviisi tellimuse esitamise käigus. Tarne hind esitatakse igal tarne vormil.

Tagastamine ja ümbervahetamine

Paki tagastamiseks teie valitud meetodil (näiteks posti teel), saatke see alltoodud aadressile:

1) DPD kulleriga paki tagastamiseks täitke palun allolev vorm. Kuller tuleb pakile järgi või saate jätta see DPD punktis.

https://rmp.dpdgroup.com/021/PASTAN

DPD kullerteenuse vahendusel paki tagastamise kulu on 2,99 €, see arvatakse tagastatavast summast maha.

2) Paki tagastamiseks teie valitud viisil (näiteks posti teel), saatke see alltoodud aadressile:

MDR24, Zytnia 15/21B, 01-014 Warszawa, Poola

Teeme kõik selleks, et meie poes olevad pildid oleksid võimalikult lähedased meie pakutavate toodete värvidele ja välimusele. Hoolimata sellest, et me oleme tootekirjelduses igas suuruses igale tootele mõõdud esitanud, on võimalik, et teile saadetav mudel teile ei sobi või ei sobi muudel põhjustel. Te võite kauba tagastada või ümber vahetada ilma mingit põhjust esitamata. Mõlemad lahendused on lihtsalt rakendatavad. Kutsume tutvuma töökorraga.

Mida ei saa tagastada?
Aluspüksid, sukkpüksid ja jalasidemed kuuluvad isikliku aluspesu kategooriasse ning tervise- ja hügieenikaalutlustel need tagastamisele ei kuulu.

Kaebused

Müüme uut, defektideta kaupa. Kaebusi defektse kauba kohta võib esitada ostukuupäevast alates kahe aasta jooksul.

Kaebuse rahuldamise korral saadame teile 14 päeva jooksul uue toote või tagastame esitatud pangakonto numbrile viivitamatult ostuhinna ja saatekulud. Võimalik on kaebuste kohtuväline lahendamine.

Tagastuste ja ümbervahetuste kohta rohkema teabe saamiseks külastage meie tagastustele pühendatud veebilehte.

Mitteärilistel eesmärkidel ostu sooritaval ettevõtjal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.
Tagastamise korral kannab saatekulud ostja.
Ettevõtjal on õigus teavitada müüjat defektist, st tugineda garantiile, kui defekt avastatakse enne kahe aasta möödumist tarnimise kuupäevast.

Isikuandmete kaitse

Üksikasjalikumat teavet isikuandmete kaitse kohta leiate meie privaatsuspoliitikast.

Lõppsätted

  1. Käesoleva Töökorra ühegi sätte eesmärgiks ei ole kliendiõiguste rikkumine. Käesoleva Töökorra mis tahes osa kehtiva õigusega vastuolu korral

  2. Teavitab Müüja, et käesoleva Töökorra vaidlustatud säte asendatakse sellise õiguse täies ulatuses kohaldamisega.

    Töökorra muudatustest ja selle kehtivuse ulatusest teavitatakse registreeritud Kliente e-posti teel. Asjakohane teade saadetakse vähemalt 30 päeva enne uute eeskirjade jõustumist. Muudatus teostatakse Töökorra kehtiva õigusliku seisundiga kooskõlla viimiseks.

  3. Tellimuse täitmise ja kogu müügijärgse hoolduse käigus kehtib Kliendi poolt tellimuse esitamisel aktsepteeritud Töökord.

  4. Käesoleva Töökorraga hõlmamata küsimustes kohaldatakse asjakohaseid kehtivaid õigussätteid. Vaidlused lahendatakse kohaliku pädeva kohtu poolt.