Ładowanie

Kaupade tagastamine ja ümbervahetamine

Teeme kõik selleks, et meie poes olevad pildid oleksid võimalikult lähedased meie pakutavate toodete värvidele ja välimusele. Hoolimata sellest, et me oleme tootekirjelduses igas suuruses igale tootele mõõdud esitanud, on võimalik, et teile saadetav mudel teile ei sobi või ei sobi muudel põhjustel. Te võite kauba tagastada või ümber vahetada ilma mingit põhjust esitamata. Mõlemad lahendused on lihtsalt rakendatavad. Kutsume tutvuma töökorraga.

Kuidas toodet tagastada?

Saadetise tagastamiseks pakkige tagastatav kaup koos tagastuse dokumentidega. Lae tagastusvorm alla SIIT>>

Saadetise saab tagastada kahel viisil - DPD-kulleriga või teie valitud viisil, nt posti teel.

1) DPD kulleriga paki tagastamiseks täitke palun allolev vorm. Kuller tuleb pakile järgi või võite selle jätta DPD punkti.

https://rmp.dpdgroup.com/021/PASTAN

DPD kullerteenuse vahendusel paki tagastamise kulu on 2,99 € ja see arvatakse maha tagastatava kauba summast.

2) Paki tagastamiseks teie valitud meetodil (näiteks posti teel), saatke see alltoodud aadressile:

MDR24

Zytnia 15/21B

01-014 Warszawa

Poola

Kuidas tellimust esitada?

Kui soovite toote vahetada teise suuruse või mudeli vastu, esitage uus tellimus. Palun tagastage oma eelmine tellimus vastavalt allolevatele juhistele.

Millele peaksin tähelepanu pöörama?

Tagastatud kaup peab olema samas seisundis, nagu see tarniti. Ei tohi olla kasutusjälgedega (parfüümilõhn, plekid, meik, pesujäljed). Kaup peab olema kahjustamata, kandmata ja kõikide etikettidega.

Mida ei saa tagastada?

Aluspüksid, sukkpüksid ja jalasidemed kuuluvad isikliku aluspesu kategooriasse ning tervise- ja hügieenikaalutlustel need tagastamisele ei kuulu.

Kaebused

Müüme uut, defektideta kaupa. Kaebusi defektse kauba kohta võib esitada ostukuupäevast alates kahe aasta jooksul. Kaebuse vormi saate alla laadida SIIT>

Meie kaubad on väga kvaliteetsed ja väga harva juhtub, et mõni toode on defektne. Paraku võib seda siiski juhtuda. Selliste haruldaste juhtumite vältimiseks kontrollitakse igat eset enne saatmist hoolikalt. Defektse toote saamise korral palume meid sellest teavitada, saates e-kirja aadressile info@mdr24.ee

Kaebuse rahuldamise korral saadame teile 14 päeva jooksul uue toote või tagastame esitatud pangakonto numbrile viivitamatult ostuhinna ja saatekulud. Võimalik on kaebuste kohtuväline lahendamine.